Mallorca 2011

somsagt det har varit jättte bra där o allt vi har gjort har varit toppen men de har varit lite små läskiga saker också haha men jag har köpt ganska många saker allafall så att alla mina pengar tog slut..haha men vi har gjort många olika saker men mest badat..:] men jag,giulia,philippe,williamo erik har varit och snorklat och jag har hittat jätte många snäckor och så har vi sätt en rocka,en haj,en sjöstjärna eller flera då,krabbor,en räka,en manet och de läskigaste va att vi skulle klvällsbada ja o wille o phille o guillan haha men då så sa william att han såg en bläckfisk o då råkade han peta till den så den hamnade upponer och skvättade sand och då så skulle alla vi andra kolla och då såg vi den inte men sen tänkte ja gå upp och då klev jag på den jag fick liiiiiiiite panik om vi säger så

vi har också varit på ett vattenland och så har vi kört goocart som var o strypta och vi har varit på marknaden i gamla stan och åkt båt till nått fint ställe(det var där vi såg krabborna) annars har vi bara badat mest:]

biderna är kvar på kameran men ja ska ladda över dom sen:]

/lovisa:]





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR