innebandycup


vet inte vad bilden har med innebandy att göra men, jag snabb gjorde nå kollage i picnik från bilder jag tog nyss, hoppas alla vet att jag är fett seriös med alla poser och sånt fjant, yes
hursomhelst, steg upp klockan halv sju för att spela match mot dalen. då förlorade vi med, hmmm, har
nästan glömt... minnet är på topp.. men jag tror det blev 2-0 till dom, så det var lite otur.
men nyss spelade vi också match mot holmsund där det gick litte bättre. blev 4-2 till oss :D
så imorgon ska vi spela mot holmsund och dalen igen, vet inte varför man spelar två gånger mot varje lag men,
om vi vinner vår första match, mot holmsund, och om dalen vunnit över holmsund, går vi nog till final, i guess.
och om vi går till final har våra yngre tränare låvat att vi ska få springa ut genom nån random dörr och det kommer
rök, och kanske musik till det också, och dom kommer ha kostym också, så jag hoppas verkligen vi går vidare till final ;) btw, cupen heter trettondagscupen.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR