Svar på fråga

Var får du till den snygga effekten?, eller vad har du för objektiv?, fattar inte hur du får till de?:)


Har även använt mig av samma action på denna bild
Jag fotar med min Nikon D90 och har som objektiv Nikkor 50mm 1:1.8 men på bilden som jag fick frågan till ska inte mitt objektiv få ta till sig äran till utan det är faktiskt en action till Photoshop som har gjort det mesta av bilden, alltså ljuset och färgerna. En action är ungefär en mapp som man kan ladda ner till Photoshop och kan bara "spela" den så ändras färger, ljus och ibland skärpa. Den action jag använt på bilden har jag laddat ner här! Om du inte riktigt förstod vad jag menade kan du alltid kontakta mig, molly.melkersson(at)hotmail.com, eller att du kommenterar mer specifikt. Hoppas det var till någon hjälp iallafall! Frågan kom till detta inlägg om du är sugen att se bilden.

Klicka här för att se en orginal bild och sedan när jag använt mig av action


hugo

kan du förklara för mig ngn dag?:) jag fattade inte:( :)

Wilma

Tack för förklaringen:)


Blogg: http://wimmel.devote.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR