Facka ur

Rubriks brist? Kan man säga så? Hursomhelst... Kan inte få ut facka ur ur mitt huvud, skulle kunna säga att det är hemskt men jag tycker faktiskt inte att den e så kass så ;) Här är lite bildern från idag och igår, jag fick hem min all round dunjacka från abercrombie, loooove! Sen ba några egoz och jag bytte smyckte till piercingen oxå! Tycker den var jäääättefin men shit så jobbigt-den lilla stjärnan som hänger åker in och gömmer sig i min navel! Ååh.. Men men.. När den är ute är den jättefin så :) och sims har jag spelar väldigt mycket på sistone! Det måste ju va det bästa spelet som finns? Jag tycker iaf det! Berättade för min bästa morbror att jag så gärna ville ha fyra nya sims spel och så vipps så har han beställt hem dom så imorrn blir det en massa sims spelande! :D och imorgon kväll blir det Gothia och sedan stugan!! Life on top<3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR