äntligen!



översta bilden har jag ritat, den nedra är orginalet.
oskar arvidsson, på bilden! :)


samma här som på bilderna ovan då.
den första bilden har jag ritat och den nedre är orginalet.
det är emma arvidsson jag har ritat av här :)

båda bilderna har tagit väldrigt lång tid att rita,
och båda har varit jättesvåra också.
är ganska nöjd med resultatet. tycker att färgerna
kunde vara lite mörkare men...
det är uffe och jenny, emma och oskars föräldrar,
som ville att jag skulle rita till dem.
så jag hoppas de blir nöjda! ;)


lovisa

shit vad bra de blev!:D

amanda w

du är sjukt duktig molly!:D

Molly

tacktack :)

Emelie

Du är jätte bra på att rita! :)

Molly

tack så mycket :)

keb

OMG!!! du e helt sjukt grym på att rita!!!!:OOO


Blogg: http://kebandme.bloggplatsen.se
Molly

tack så mycket! vad kul att du säger det kebne! :)

Wilma

Vet att jag e sen, men jävlar molly!!

Molly

haha ah, men tack! :)

KAJSA [FOTO]

Sjukt snyggt!:D


Blogg: http://kajjsakavat.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR