lite svar till frågestunden

Namn: Mikaela

Beskriv din drömkille!
Tycker du att insidan eller utsidan är viktigast på killar?
hihi

SVAR:
insidan är mycket viktigare än utsidan enligt mig!
jag tycker att det är viktigt att min drömkille är snäll, omtänksam,
rolig och ganska ödmjuk.
jag tycker också att det är viktigt att han kan bjuda på sig själv.
det verkligen värsta jag vet är när man gör narr av folk med
typ problem, funktionshinder eller någon sjukdom alltså.
så det är väldigt viktigt att han inte gör sånt.
jag tycker också att han ska vara självsäker och ha sina egna
åsikter. och om han är snygg skadar det ju inte heller. ;)



Namn:

Favoritfärg/färger?:)
Anledning till varför ni skaffa blogg?:)
Bästa ämne?:)
Favoritsak?:)
Hur ser du dig själv om 10 år?:)

SVAR:

vitt, blått, svart och vinrött.

har inte någon riktig speciell anledning till varför vi skaffa bloggen,
men vi fotade ganska mycket när vi just skaffat bloggen och
då ville vi ha ett ställe där vi kunde lägga upp bilderna.

bild och musik!

haha mobilen och sängen

har aldrig tänkt på det...
men förmodligen bor jag i någon lägenhet och har jobb och sambo,
eller något liknande.


Namn:

vem är den sötaste personen du vet?

SVAR:
hugo<3<3<3


Namn:

vilka är dina bästakompisar?:)

SVAR:
lovisa och johanna


Namn: Anonym

Skönaste killkompisen? :)

SVAR:
hugo och lucas



Ni kan fortsätta fråga saker HÄR! :)


lovisa

:D

svedje<3

Hugo Jag lr stenis?:]

Molly

du:]

Anonym

vilken skola går du i ?



vem i klassen tycker du är snygg(kille)?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR