12/7-2011

hej förlåt för dålig upptatering av mig.. jag har som inte haft så jäte mycke tillgång till en datot ahah men de har funkat en då men jag har som sagt varit hos min mormor och morfar i 5 dagar de var nice vi badade mest de va 23 grader i havet:) ja kom till dom på tisdan men sen på lördan så var det nån bilsak i övik så va på den och föresten min mormor o morfar bor i övik men iallafll så efter bilsaken så for vi för bi skeppsmalen de var jätte fint där men vi hade lite bråttom men ja hann bada haha men de va inte en sån mysig botten men aja sen på söndan kom mina kusiner o då följde ja me dom hem så ja har varit hos dom till nu:)
jag årkar inte föra över bilderna från kameran för jag tror ja håller på att bli sjuk..:( (ja ha jätte jätte ont i halsen)

/LOVISA:]





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR