12/5-2011

tjeenare bloggen/lovisa;)

hah ^ aja hejhej:]]]
ida har ja o lovisa vari på skoolan o glidit runt me jäävliggheta brillorna :] jofan hah o
så skulle vi typ cykla hem fast de blev jobbigt efter fysen ni vet :]] hah men ah mamma hämta oss på donken iaf
hahah!:P men sen har vi jätefina bilder som jag(molly) tagit från min iiiphoone!:D;)


snygg från igår, vet:) ^

finafinafinafinafina feelle ^

sen har ja o lovisa fota lite båda två fast mest lovisa men ah!:ddd


jaj ja åt på subway ida oxå innan fysgreejjsen, random i bakgrunden.. ^

gulliguttan lovisa lalalalal hon é minmininimininimin!(L)

inte lebb
men de va feeeettgått me fransknougat ! ! ! ! ! :]


fffffffffffff

dubbelhaka på mig a :)

mollyyy

hah lovisa?:]

ne mer på mig iaf!..

Anonym

hah lovisa?:]

ne mer på mig iaf!..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR