20/5-2011

chachabloggen mollybooi härdå!;)
omg HAH skojja! aja hej!:D
har serrii inget att skriva om men ida har ja vart
me moa,mimmi,lucas o stenis penis! :] haha osv, typ;p
senare ska ja bort te uffe o jenny:)
juste bilder, aja ja é på mormors data nu me, men ja lägger upp sen!..:d

/molly;*


Anonym





Skulle du kunna göra mig en otrolig tjänst som tar två sekunder? Jag är nämligen med i en tävling där en liten röst från dig kan avgöra allt och jag vill så hemskt gärna vinna detta på facebook.



Som tack får du en FET BILDLÄNK i ett inlägg och jag har förklarat enkelt ( och det går snabt utan förpliktelser att rösta ) hur man röstar i detta inlägg: http://www.facebook.com/SubwaySverige?sk=app_105161529567323



Jag har 48 röster för tillfället och skulle gärna komma ikapp ettan på 217 redan ikväll ( åtmindstonde över hundra, snälla hjälp mig! (: )

Stora & varma kramar - ha en underbar helg!


Blogg: http://robinhoods.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR