Molly Melkersson


Mitt namn är Molly Olivia Melkersson och är född den 26:e januari 1998. Jag bor och är uppväxt i Umeå. Jag bor med min mamma Anna, pappa Magnus och min lillasyster Mimmi och vår katt Maggie. Jag är tillsammans med världens bästa kille, Hugo Svedjeland. <3
Prolympia heter skolan jag går på och jag går i sjuan. Mycket av min tid går åt till att vara med kompisar, skolan och mina sportintressen, fotboll och innebandy. Jag brukar också sitta hemma framför datorn och lära mig hur kodmallar och stilmallar funkar när jag får tråkigt. Jag ritar också mycket. Musik har en stor betydelse i mitt liv också. Jag skulle inte kunna leva utan musik. Det är så fantastiskt med musik.
Min dröm är att bo på landet med en stor gård, grym kille, vilket jag redan har ;) , och en gammal ljusblå pickup. Och jag vill gärna ha mycket country musik på gården också eller så kan gärna mitt favorit band Electric Light Orchestra få spela, hade varit helt ok också! ;)
Jag fotar med en Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1,8 så alla vet.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR