dag 12, dag 13 och dag 14

dag 12det här saknar jag
gud, det finns så mycket saker jag saknar
åka till stugan med familjen på sommaren
super ofta förut, åka till bygdeå med pappa
och stanna å äta på frasses innan man åkte
hem, min och mormors relation, vi var som
bästisar ungefär förut, hur lätt livet var förut,
ingen skola, inte behöva bry sig om hur man ser
ut. mest av allt saknar jag nog att typ vara med
familjen på sätten man var förut...



haha saknade tider
förstabilden jag och lovisa
andrabilden jag och felle
tredjebilden jag och wilma öberg, med min lillasyster mimmi i bakgrunden i samma
klänning som mig, hehe sött

dag13 min framtid
okej, jag ska bli rik, that's all i know

dag14 en person som är viktig för dig

lovisa pettersson <3
och min mamma, vad skulle jag ta mig till utan henne?
älskar min mamma! <3<3<3<3


lovisa

du är viktig för mig också!<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR