jag gör vad jag är bra på


bild från i våras ungefär

älskar uttrycket, bara älskar, älskar, älskar det

fick det från en tjej på true talent, hon va ascool!
inte för det har med saken att göra eller något,
men jag vill börja använda mina högklackade skor
haha men jag har några par, haha ungefär 12
men jag vill börja använda dom, för jag har ett par
som jag ba ääääälskar som jag har fått av jenny, min
mammas kompis. hon är riktigt snäll. hursomhelst
ska jag inte sitta här och prata om hur mycket jag
älskar mina skor osvosv.. men just nu ligger jag i mamma
och pappas säng och håller på och bloggar medan jag ser
på true talent, det programet är bra men de är inte alls
lika bra som idol även att idol går ganska mycket ut på
utseéndet så är det ändå lite mer roligt, aja nu har
jag inget mer att säga så pusshejdå / molly





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR