Jag har fortfarande inge intressant å komma med!

Så alla som vill läsa ett mycket tråkigt och ointressant inlägg kan fortsätta att läsa, ni andra behöver inte haha.
Idag har det inte hänt nått typ..  eller jo en grej typ att vi hade fotbollsträning och jag märkte att jag är värkligen jätte otränad efter att jag va sjuk, tror jag ska fara ut och springa imorgon efter skolan, de kan behövas! Imorgon händer det inte så mycket, elevensval efterlunch och jag har fortfarande gruppträning, det kommer förbättra min otränad kropp liiiite kanske haha. Nog om det så har jag inte fotat något och bilderna som pappa fotade kanske ni inte tycker är så intressanta, så jag är osäker om jag ska lägga ut som. Vi får se, annars ska jag fota imorgon om det är bra väder! Det var allt jag hade och komma med den här gången. Juste jag fick en bra idé för nån minut sen hah men jag kanske ska göra den sån här " 30 dagar " om någon har en sån att ge mig..:p


HAHHAHAHAHA inte igår direkt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR