fredag den 24:de

hejpåeralla! igår var det en asm dag med bästa molly och moa, Tänkte bara säga att molly ÄGER på snowboard för att vara första gången! allafall så tog ja me kameran igår men ja orkade inte fota, ja fotade lite i bussen som ni kan få se.
idag efter skolan så for jag och mimmi på stan en sväng, fick med mig en tröja som jag hade tänkt att ha på skolavslutningen..töntig som man är så ha man redan kommit på vad man ska ha för nått..;)

btw, alla bilder är oredigerade.


molly.


<-- mimmi, wilma-->


wilma.


Julia

SV: och jag fick dom av min kompis som fick dom i samma goodiebag men hon hade inte hål i öronen, tänkte endå skriva va dom kosta för de är väl endå värt o veta heh:)


Blogg: http://juliaees.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR