tidsfördiv

1. Namn? – Molly Olivia Melkersson
2. Exakt ålder? – 14 år
3. Vart bor du? - hemma
4. Bor tillsammans med? - mami, dadi och mimmi
5. Husdjur? - ja, en katt
6. Färg på ditt hus? - rött och vitt
7. När är du född? 26 januari 1998
8. Klass? - 7 rom
9. Vilket år tar du studenten? - vet inte... vem orkar räkna till det?
10. Något jobb? - nepp
11. När ska du sova ikväll? - kanske 10
13. Duschat idag? - japp, innan skolan
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit?- flingor till frukost och max till lunch, just nu dricket jag smoothie
17. Dagens klädsel? – jenas och munkjacka, standard! ;)
18. Dagens smink? – cover stick (eller vad folk kallar det) , mascara och ögonskugga
19. Dagens sötnos? - Hugo hihi
20. Dagens roligaste? - morsan :p
21. Har du många vänner? - nja
23. Vem kramade du senast? - Wilma
24. Vem pussade du senast? - Hugo
25. Hur många har varit otrogna med dig? - haha ingen?
27. Har du pojk-/flickvän? - ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - dadi
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hugo och det stog Älskarej:]<3
31. Film? - GHOST!
32. Låt? – handle with care - Traveling Wilburys
33. Mat? - kyckling eller oxfilé
34. Dryck? - blåbärs jokk
37. Stad? - ume
38. Land? - usa!
39. Ämne i skolan? - bild<3<3
40. År? - 2011, hihi blev tsm med Hugo då

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – pappa xD
42. Drickan du drack? - smoothie, fortfarande
43. Gången du spydde? – länge sen
44. Gången du grät? – kanske söndag eller måndag
45. Pizzan du åt? – två veckor sen ungefär
46. Gången du var i göteborg? - somras
47. Gången du var i stockholm? - aldrig varit där
48. Gången du var hög? – aldrig varit hög
49. Personen som såg dig gråta? – Hugo

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart på kläder och skor, allt annat vitt!
52. Hund eller katt? - svårt, gillar båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - för det mesta mysa
54. Tv-spel eller datorspel? – spelar hellre datorspel själv, men om jag är med någon så väljer jag tv-spel lätt!
55. Singel eller upptagen? – upptagen, men singel kan vara skönt ibland, men så tycker jag verkligen inte nu när jag har Hugo, hihihihi
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – vaaa?
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - paradise hotel!
60. Svart hår eller blondt? - blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna!
62. Choklad eller lakrits? - choklad<3
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? – pizza
67. Randigt eller prickigt? - båda, lite mer på randigt men båda är fint
68. Älska eller älskas? - älska, men älskas är viktigt också
69. Leva eller dö? - LEVA

ANTAL:

70. Personer du älskar? - 7
71. Personer du hatar? - 1!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - räknar inte sånt
73. Personer som hatat dig? – hur ska jag kunna veta sånt? hoppas på ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - kanske 4
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - 4
77. Piercingar har du? - 4, alla i öronen
78. Personer du saknar just nu? – 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? – aldrig brustit så här på riktigt, men vissa gånger har man ju blivit jätteledsen men inte riktigt så

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – hihihi
81. Ska du träffa imorgon? - kompisar på skolan, ingen annars
82. Sjöng du senast för? – alla som satt i omklädningsrummet idag...
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – ojdå... det var så länge sen jag ens var inne på MSN
84. Spelade du tv-spel med senast? – kanske hugo, vet faktiskt inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - hugo!:D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – haha den som snodde mina adidas byxor som är boorta :/
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? - hugo:]

VAD:

90. Gör dig glad? - sällskap
91. Gör dig ledsen? - att mista någon, personer med funktionshinder :(
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands med hugo:D hihii
93. Önskar du att du slapp göra? – gå till skolan-.-
94. Vill du ha nu? - en usa resa hade varit härligt!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – fyllde nyss år ju
96. Längtar du till? - sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – helt ok
98. Ångrar du i ditt liv? - 'jag ångrar aldrig nått som fått mig att le'
99. Är det bästa som har hänt dig? – familjen och älskling
100. Varför gjorde du detta? – åh vilkeeen fråga! för jag har inget bättre för mig





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR