1-1, guld!


ursäkta pappas dåliga bild, men vi började med att vi sprang ut genom den där coola grejjen,va man nu ska kalla den

johanna skjuter:D

alle laddar med skott! yeah!



hahahhahaha dör av mina face men....
lite bilder hur målet gick till... började så att bollen åkte ner till hörnet som man ser på första bilden att jag är på väg till den, sen råkade vi (förmodligen jag..) få in bollen lite åt mitten, sen fick jag upp bollen till jennifer som sedan sköt mål! :D yeyeyeyyeye

glada brudar efter jennys otroliga mål! :D

haha förlåt alida, men du ser verkligen ut som en kämpe på den här bilden!

tänkte bara att det kanske är kul att se en bild på mig nu :P jag är inte seg, jag skulle lägga frislag! :P

naja kämpar efter bollen ;)

nytagen bild bara för att jag har en guld medalj, hihihihih

bilderna är inte i ordning!


jag har nummer 20 om det var någon som undra
okej, det här är så idiotiskt, men i finalen i cupen blev det två vinnare... wtf?
alltså, i finaler brukar det väll vara en vinnare, inte två... vi fick bara spela sudden(stavning)
sen var det klart... men man ska inte vara sur nu, vi vann ju ändå!
vårt mål gjorde jennifer nygren, åh det är inte ofta man ser ett sånt fint mål! blev så glad när den gick in! :D
men sen deras mål... ska inte säga något dumt här i bloggen... men det var iaf inte innebandy om man säger så.


Maria Sandström

Hej!

Fin blogg med fina bilder :) :)

kram


Blogg: http://www.lillfoppa21.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR