14 år!

oh yeah! första dagen som 14 är avklarad! gud vad tiden har gått snabbt, den har verkligen ruuusat förbi. känns som det var sommarlov nyss och för nån vecka sen satt man där och lekte med barbien, ne kanske inte riktigt så men tiden går så snabbt nu, och jag är redan 14! precis om ett år blir man femton och då vet ju alla vad mycket spännande man får göra då, typ köra moppe, wiiiho, och annat... hah

dagen börjades med att jag gjorde mig klar i sängen tidigt imorse och familjen kom sen och sjöng för mig då jag låg i sängen och lådsades sova, helt normalt att vakna sminkad, påklädd och fixad. sen fick jag några packet, tex
sims, munkjacka, tshirt, mössa, godis mm.
senare på dagen har hugo varit med mig och efter middan kom lucas familj och grattade mig, och jag fick en blomma och nå chokladgrejj av dom, såg asgott ut, så det var ju kul!
ville bara tacka för alla gratulationer och presenter jag fått! :D

sorry för sån fruktansvärd uppdattering!-.-





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR