cooler than me


vet inte riktigt texten.... lyssnar gemon gammla spelalistor och hittade den låten, cooler than me.
så texten på bilden avr bara det jag hade i huvudet, haha:p
idag slutade vi riktigt tidigt för vi skulle inte ha elevensval, då vi får testa olika sporter på prolympia, och då
valde jag om och tog beach wolly, med amanda brundin, wilma och nelly öberg, blir nog kul.
när det var klart åkte jag, hugo, stenlund, jesper fredriksson och affe nilsson till stan, och sen drog jag, stenlund
och hugo hem till hugo:D vi såg film, det var mysigt. så ikväll blir det att fira min lillasyster som fyller 12 år idag!
stort grattis till henne! och efter det ska jag träffa felle, äntligen! är skittaggad!
btw, haha orkar inte att jag skriver allas förnamn och efternamn... -.-'





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR