sämst upptatering, i know

Just nu orkar jag inte bloggen, har typ aldrig tid att sitta framför datan eftersom man kan göra allt som jag brukar göra på datan på telefon, utom att blogga, helt sämst. Finns bara blogg.ses app till iphone, jag har tyvär ingen iphone. Har spelat en match sen jag bloggade sisst tror jag, vi mötte guif 99-98, och vi vann med 4-1. Snart är det Pitesummergames, är sjukt taggad. Kommer bli awesome. Förövrigt så blir det SOMMARLOV imorgon, fett nice! Har inte orkat fotat nått heller (skärpning) på det. Nu i sommar ska jag ta med mig kameran vars jag än går haha. Det är fortfarande lite för kallt för att det ska kännas som sommar men den värmen kommer nog snart. Annars vill jag önska alla en underbar sommar. Kram.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR