Grå bild

Idag har varit en lång och jobbig dag, dom första tio timmarna iallafall som jag "spenderade" på skolan. På idrotten hade vi en uppgift, göra en dans till takt till en låt på 45 min, haha det var nervöst innan man skulle våga ställa sig där med sin grupp framför klassen och dra någon pajjas dans...
Efter skolan åkte jag, mormor och mamma på stan. Jag fick två munkjackor och en par jeans. Blev nöjd med jeansen men dom var lite korta :/ Så drygt för dom satt bra på alla sätt och vis förutom att dom var lite korta så nu måste man köpta ny storlek som kommer sitta mycket sämre... Efter det hade jag träning, innebandy. Tyckte det var jättejobbigt för ajg hr inte tränat på nästan två veckor -.- Om en timme blir det en till träning! Hare!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR