Måndag.

Godeftermiddag alla fina läsare! haha nä men hej! Idag har det bara varit en tråkig måndag. Har haft musikprov idag.. nog om idag så kan jag säga att cuppen gick väl sådär.. vi blev 4:a av 6 lag. Första matchen mötte vi röbäck och då blev det 2-1.. det var dock min första match som innebandy målis men jag tycker ändå det gick hyfsat bra, jag belv allafall matchenslirare den matchen!!:D sen den andra matchen blev det 4-2 mot clemenäs (?) till oss tror jag och sen kommer jag inte ihåg hur det blev dom andra matcherna..haha minnet härå, men det var en match jag inte spelade och det ar tuuuur! för då blev de lika så de blev straffar och det skulle jag värkligen inte vilja va mälis då men då äre tur att vi har Case!:D

Har inte laddat över bilderna än menmen..






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR