Svar till frågestunden


Tycker du om namnet jonas? Om nej, utveckla ditt svar är du gullig.
xoxo

Haha andre, nej jag tycker inte om det namnet för du har lyckats förstöra det namnet...


Ursäkta det vart lite fel. Så här ska det vara:
Om dåligt, utveckla. hihi
xoxo

Du är ju mystisk andre....

 

Fovvofärg?:)

Jag gillar mycket färger men nu till sommarn gillar jag nog mest ljusblått, typ varm korall röd, ljusblått, ljusrosa och rosa

 

Favoritmat?:)

Oxfilé med mamis hemgjorda pepparsås


Tights/jeans?:)

Jeans helt klart! Men om jag hade sätt bättre ut i tights hade jag nog gillat det lite mer

 

Gillar du klackeskor?:]

Till fina tillfällen är klackeskor typ det finaste jag vet men annars en helt vanlig dag tycker jag det bara är onödigt, men ja jag äääälskar klackeskor!

 

Fovoritlåt?:)

Har ingen favoritlåt men dom här är bra, här & här

 

Vilken låt/låtar får dig att tänka på någon du är kär i? Eller på någon du saknar?
Grym blogg! :)

Typ all lugn musik men typ den här eller denna, tack så mycket!

 

Älskar du din lillasyster?

Det är klart jag gör! Även om man ibland tycker att hon är den mest irriterande personen på hela jorden vet jag inte vad jag skulle göra om hon inte fanns till, bild<3

 

 

 

Tack för alla fina frågor!



ami

tack så himla mycket, jag diggar dom till hundra! :D


Blogg: http://silverlady.blogg.se/
I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

Hej hej, allt bra idag? :D

kram


Blogg: http://simonis.blogg.se/
william

den sista fråga vad en konstig fråga;D vem älskar inte sin lillasyster;D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så himla Glad:3

Och säg gärna vad ni tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D


Blogg: http://funnyones.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR