molly

är du singel? - NEJ:D
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej
hur många har du varit kär i? - har nog bara varit kär på riktigt en gång
Har du kysst någon idag? - ja
Har du ett förhållande? - ja:D
Är du romantisk? - ja men jag lyckas inte så väl
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - wtf nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - kommer inte ihåg...
Hur länge höll det? - typ två dar :p
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hugo
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, tror det var ganska tidigt, kanske runt 20
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej man snor inte ens syskons kärlek
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja dock inte så stort för det kanske inte varar föralltid
Vad gillar du för stil på tjejen/kille? - vet inte, typ enkel, typ ngn med stil
namn? - Molly Olivia Melkersson
när fyller du år? - 26 januari
några piercingar? - yes, i örona men funderar lite på navel... men kommer nog aldrig ske
vad har du på dig just nu? - tshirt o shorts.. :p
vilken årstid är bäst? - sommaren ofc!!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att ha hugo brevid mig<3
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är empatisk...
vad får du oftast komplimanger för? - får inte så många att komma på vilken sort jag får mest av, men skulle nog va för mitt utseende
vad är du bra på? - att va dryg
vem älskar du mest på denna jorden? - min värld
sover du hellre själv eller tillsammans med någon? - tillsammans.


vem vet allt om dig? - hugo, lovisa och nog mormor oxå hihi
vem är den roligaste av dina vänner? - gud
vem är snyggast av dina vänner? - kan ja väll inte säga
vem är mest partyprisse? - vafan ere?
vem är den du helst har filmkväll med? - hugo<3
vem av dina vänner är mest evil? - hahah jag själv, och min syrra...


vad har du gjort idag? - varit med lovisa, stenlund och hugo och sett film, fett!<3
vad ska du göra nu? - slappa.. spela minecraft!
har du gjort något dåligt idag? - svettats
vad har du ätit idag? - frukost, lunch, glass
har du duschat idag? - yes
är du trött nu? - njeeeeee
vad händer i morgon? - fest hos junes :D (y)
går du i skolan? - nej? ... skolkar always
har du varit i skolan idag? - ja jag går i skolan på lov, wiiiiie!!!!!

Hur mår du just nu? - konstigt
Har du piercat dig? nej jag har inte piercat mig själv, lovisa har pierca mig ;)
Är du hungrig nu? - ne
Vad är klockan nu just nu? - samma tid som igår vid den här tiden
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se och min blogg xd
Vem ringde dig senast? Hugo<3
Vem ringde du senast? lovi
Vem sms:a till dig senast? hugo
Vem sms:a du till senast? hugo
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? - kan ej säga men den här är bra <3
Vad gillar du för musik? - gammalt, rock och lungt

Har du fler än 4 linnen? Ja.
Har du fler än 3 jeans? ja.
Har du fler än 5 tröjor? ja.


Använder du mascara? ja.
Använder du wax? nej.
Använder du ögonskugga? jao
Använder du kajal? jao
Använder du hårspray? nej
Använder du volymspray? nej.
Andänder du mousse? - nej.
Använder du skinspray? - nej .
Använder du parfym? - ja.
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? oja hela tin! cant be without!
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? utsläppt
plttar/lockar du håret varje dag? nej aldrig typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? hahahah nej :p





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR