Tips tips tips


Denna kräm är ärligt det bästa som har gjorts på denna planet för ansiktsvård! Den är från body shop och kostar 115kr vilket inte alls är så mycket och den går att ha som båda dag och nattkräm och under sminket går också bra. Och man får ärligt så len hud utan att den känns som att man ska få finnar! Dom på body shop rekomenderade denna för oljig och finnig hy vilket jag hade innan jag använde denna och nu har jag typ inga kvar! :) krämen är väldigt tunn och känns inte fet eller som att man täpper igen något och den torkar även snabbt:) bästa tipsen är att först rengöra ansiktet, ta bort allt smink(om du har på dig något) och skölja med vatten också och sen ta någon ansiktstvätt typ antingen skrubb, toner eller det bästa enligt mig är typ något som skummar tex body shops tee tree foaming cleanser som är i samma grupp som krämen som är på bilden ovan :) efter det är det ba att ta på krämen med rena händer, spelar ingen roll om det känns för mycket när man har hett på för allt torkar så snabbt ändå:) 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR