Hej hopp!

Första gången jag skriver på flera månader nu. Jag vet inte vad som hände, jag bara tröttnade helt på att blogga. Men det är inte så mycket som hänt, jag har blivit mer osäker pga all skit på instagram och alla tjejers såna här fitinspobilder, och jag har fått ett sjuuuukt sug efter att shoppa, jag kollar minst två timmar varje dag på affärer på datorn och lägger saker i varukorgen och gör det samma varje dag. Hugo sov över här för någon vecka sedan också, det var super mysigt! Vi var ute och spelade hockey och hade mysigt och sen kom vi bah på att han skulle sova här och det blev bara jättemysigt och lugnt, helt fantastiskt att vakna brevid den man älskar :D Jag, som många andra tjejer, längtar ju efter att få ta en kyssbild med sin kille (haha) så här är min och hugos! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR