Ut med det gammla...

... och in med det nya! :) Har suttit och gjort en ny design, är som valigt ganska enkel, som jag gillar. Vill gärna ha en lite sommrigare design men... Är inte nog duktig att få till en i sommar färger som ändå ser lite classy ut :/
 
MEN imorgon åker vi till Mallorca!! :D :D :D så mgjnusnvuerbf taggad! Har aldrig varit på en sån där "solsemester" förut, så jag är sjukt taggad! Vi har också ungefär 5-6 timmar på arlanda, så gissa vilka som kommer gå lös på Victoria's Secret butiken, inte då jag och Mimmi ;)
 
Ikväll har laget fixat en såkallad pubkväll så  dom som kommer ska få se kvalmatchen, Sverige-Österrike också bjuds det på hamburgare och grilltallrikar mm :) Hugo ska också komma dit så jag tror det blir ganska kul.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR