börjar imorgon

Dag 1 - Fem bloggar jag läser dagligen.
Dag 2 - 10 senaste låtarna på min spotify lista.
Dag 3 - Två bilder på något jag saknar.
Dag 4 - Gammal bild på mig.
Dag 5 - Bilder från en av mina bästa resor.
Dag 6 - Vad som finns i min väska.
Dag 7 - Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 8 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.
Dag 9 - En bild på mig och min(a) bästavän(ner).
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Planer / drömmar / mål som jag har.
Dag 12 - Smeknamn jag har, och varför jag har dem.
Dag 13 - En bild som gör mig glad.
Dag 14 - En bild på mig för ett år sen och nu, hur har jag förändrats sen dess uteseendemässigt.
Dag 15 - Snyggaste kändisen enligt mig.
Dag 16 - Två saker jag längtar efter.
Dag 17 - Något jag är stolt över de senaste dagarna.
Dag 18 - Det finaste som finns enligt mig.
Dag 19 - Mina favorit artister.
Dag 20 - Bästa koncerterna enligt mig.
Dag 21 - Min favorit födelsedag.
Dag 22 - Betydelsen av mitt bloggnamn.
Dag 23 - En bild på mina käraste ägodelar.
Dag 24 - Någon tradition för mig varje år.
Dag 25 - Min favorit komiker.
Dag 26 - En kändis jag önskar att jag får träffa.
Dag 27 - En vän som bor långt ifrån mig.
Dag 28 - Detta är jag beroende av.
Dag 29 - Bild på sminket jag brukar använda.
Dag 30 - Fem bra saker som hänt mig under dessa 30 dagar.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR