Dag 1

5 bloggar jag läser:
Jag läser ganska många bloggar men vi kan ta dom bloggar som är mest kända.
 
Kissies, för det är roligt att veta hur hon lever sitt liv typ haha.
kissies.se
 
Blondinbella eller ja Isabella, det jag tycker är bra med hennes blogg är att hennes förändring sen hon fick barn.
blondinbella.se
 
Isabelles blogg är mer en "ungdoms" blogg eller ja, hon festar mycket och man får veta hur hon lever i stockholm som 20 åring.
 
Desirées blogg är intressant för hon är gravid och ska snart få barn!!
werun.se/desireenilsson
 
Den sista bloggen är en tjej som heter Ida och bor här i Umeå som har en jättebra träningsblogg om man kan kalla det så. Riktigt inspirerande. 
idamariaberg.myshowroom.se
 
Läser massor av mina kompisars bloggar också men det skulle ta en evighet att skriva upp alla. aja hade!!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR